lördag 17 juli 2010

PU,Pu, Pu.

Vilken värme, tänk på att jag är svart, hur bra är det i denna värmen. I dag kröp jag in i husses kyl håla men där fick jag inte vara kvar för där fanns sprit och vin och det ger husse mig inte, han är snål. Till den som lämnade enanomym kommentar till att jag inte fick någon drink, det var snällt tänkt men jag är para ett år drygt så husse säger att så länge jag inte får dricka öl på krogen blir det inget här hemma heller. Jag fick skinka.
För övrigt så är det mesta som det skall vara. Det enda problemet är matte och husse, rätt som det är försvinner dom och är borta flera timmar. I fredags var dom i Norrtälje och lyssnade på en 80 år gammal trombonist som spelade tradjazz, vilka knäpps ar. Jag fick vara ute så när dom kom hem vid elvatiden så blev det ett väldigt ropande för att jag skulle komma. Jag kom när jag ville, jag var hos grannen jag föstår inte problemet. I går försann dom igen ner till en brygga och åt middag. Då låste matte in mig i hettan. Dom kom hem vid tiotiden , då ville jag ut men det fick jag inte terror !!!.
Jag tänker tillbaka på Tännes då var det svalt och skönt .
Har ni sett  !
Skönt !

Många varma Tassar
Cayley !

Inga kommentarer: