måndag 12 juli 2010

Livet på landet

                                 Detta är min stil när jag jagar råttor enligt matte möss enligt husse.
En stil studie !

                                                             !"#¤%&/() vart tog den vägen ?
För övrigt så funkar det bra . I går var matte och husse hemma hela dagen, mysigt.
vi busade i värmen husse kroknade först och drack öl , sen belev det ineget mer buss.
Matte jagade hela kvällen för jag skulle komma in och det görde jag så klart pu.
I dag stängnde matte in mig för dom skulle till Ikea Uppsala. Vad gjorde det, jag är ju svart så det var svalare inne. Att katter bara gillar värme är strunt prat. Så det så.

Bästa tassar
Caylye

1 kommentar:

Anonym sa...

Men lilla kisse. Fick inte du nån eftermiddagsdrink? - Det var snålt, Säg åt dom!