onsdag 7 juli 2010

På spaning.

Det är mycket att hålla koll på. Jag tycker bäst om att vara under något av husen. Vad jag gör där har ni inte med att göra men ni kan inte ana vad jag kan hitta. Det finns dock vissa pproblem här på landet.
Det kan vara hur lugnt som helst inget som stör men rätt som det är kommer en jättebil eller traktor och då gäller det att springa allt vad jag orkar till säkerheten på altan.



Men det finns ett annat problem !
Sommar rmatte!!.(Karallas hädan efter bara  matte här på landet)
Så fort jag inte visar mig på ett par timmar eller så börjar det
ropas, var är du, kom hit,osv.
Jag kommer när jag vill. Det är en katts rättigheter.
Men på kvällen några timmar sover jag i hennes säng.
Många Tassar
Cayley.

1 kommentar:

Anonym sa...

Lilla kisse. Akta dig för trollen under huset. Men plocka gärna in nån stor fet råtta, att bidra med till hushållet.
Kram / "Din andra matte"