fredag 12 november 2010

Kattlåda

Titta vad min omtänksamma husse har fixat till mig... - En helt egen kattlåda!
Här kan jag gömma mig. Och faktiskt, dom är så dåliga på att leta så ibland hittar dom mig inte när jag ligger här.
Egetligen skulle husse kasta lådan (det var ju bara papper till skrivaren i). Men eftersom han vet hur kära vi kattdjur är i allt som går att krypa in i, speciellt om vi misstänker att vi inte får, så konstruerade han ett litet hus till mig.
Jag gillar den skarpt!
 Kom inte hit - det är bara mitt hus!

 
Faktiskt riktigt god att bita i. - Nått att avreagera sig på kanske. Det är ju inte så kul att var ute hela dagarna längre. Det är ju ett bedrövligt klimat ute. Man kall och våt om fötterna och ibland blir hela pälsen blöt. ...det är INTE kul.

/Ar

1 kommentar:

Cayleys blogg sa...

Mycke bra och trevligt skrivet av Cayley. Hon har inte lagt av sig sen sommaren. Men jag undrar, har hon fått fötter ? På landet hade hon tassar !
Sommarhusse.