söndag 3 oktober 2010

Höst, kallt regn och blåst.

Nu är det inte kattväder. Det är korta dagar och jag får ju inte vara ute när det är mörkt för matte.
Det regnar mycke och jag blir sur. Inte bara av regnet, jag är jättesur på dom som sköter det här med  blogen. Tidigare kunde jag hur lätt som hälst visa bilder på vad jag gör och vad som händer. Nu har någon datanörd varit inne och ändrat i programmet så att jag får inte i några bilder längre. Jag har provat med det nya programmet och vid mitt sista försök lät jag datorn stå på i en timme för att laddade ner bilden. Inte komm det någon bild. Får jag tag på den somm ändrat programmet kommer den att vara randig av klösmärken !!!!. Hur som hest jag har fyttat till bromma nu. Där är min vintermatte sjuk fick jag höra.
Min nya uppgift är att stötta henne så att hon blir frisk, det skall jag jobba jättehårt med. Det får bli många tasar, mycke spinn och kjel samt mycke bus. Dom har fåglar här det sakandes på landet.
Nu blir det inga mer rapporter från tisdalen i år, vi hörs nästa sommar. NU skall jag kela med vintermatte.

Datanörden passa dej. Jag har vassa klor.
Till er alla utom datanörden.
Många tassar
Cayley

Inga kommentarer: