tisdag 24 augusti 2010

Kattnytt med hemskheter

Klös !
Här är allt bra, det är mycket som far i luften som jag fångar. Sländor, fjärillar och annat som får mig att hoppa högt men det hinner inte husse fotta. Husse är som vanligt ute och jobbar och jag är med.
Den här högen med pinnar har legat länge nu.
det är bäst att jag hjälper till.


Hej och hå.
Den var för tung för mig.


Här om dagen hände något fruktansvärt. När jag skulle gå in och få lite skinka låg det ett monster på altanen.

Har ni sett någonting värre ?
Och matte var inte ett dugg rädd.


Jag höll mig på behörigt avstånd, på natten fick jag rummet för mig själv
och mat mm. Skönt men jag höll uppsikt från taket på garderoben i hallen.
På eftermidagen fösvann monstret och allt blev bra igen.


 
Nu har jag hittat ett nytt tak. Toppen !


Jag kom ner själv.


Nej nu går åskan. Soff time.

Många Tassar Caley

1 kommentar:

Annika och Anders sa...

Vilka jätte fina bilder !
Har ni sett att ni har fått in en besöksräknare i bloggen? Nu kan se se hur många som kollar vad ni skriver..
Kram Annika